|
Teun
|
 |
« Gepost op: Juli 06, 2009, 14:49:42. » |
|
EA Benelux lanceert www.sporegalaxy.nl, een interactieve reis langs miljoenen door spelers ontworpen Spore objecten. Klik hier om het hele artikel te lezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teun
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 06, 2009, 14:50:02. » |
|
EA Benelux lanceert vandaag www.sporegalaxy.nl ; een website waar bezoekers een interactieve reis kunnen maken door een universum van miljoenen door Spore-spelers ontworpen objecten. De website wordt gelanceerd ter aanvulling van het nieuwe uitbreidingspakket Spore Ruimteavonturen waarin spelers de aanwezige objecten kunnen gebruiken om eigen missies en avonturen te ontwerpen. Sporegalaxy.nl maakt gebruik van de zogenaamde tag of label-functionaliteit van Spore en de Sporepedia. Spelers kunnen door hen gemaakte objecten zoals wezens, voertuigen en gebouwen in Spore van een label (‘tag’) voorzien. Sporegalaxy.nl doorzoekt deze labels en projecteert objecten met overeenkomende labels in een virtueel zonnestelsel. Hierdoor kan de bezoeker van de site op een leuke, interactieve wijze langs de beschikbare Spore objecten ‘reizen’. Spore bevat op dit moment ruim 105 miljoen beschikbare creaties, die via sporegalaxy.nl kunnen worden gedownload voor gebruik in het spel. Met de lancering van het uitbreidingspakket kan er via de website ook worden gezocht naar door spelers ontworpen avonturen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bella
Groter wezen

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 06, 2009, 15:41:23. » |
|
mmm ik vind het wel handig!....en cool  ik heb nog geen spore ruimteavonturen, maar ik krijg hem over een week, als ik overga betalen mijn ouders....anders ikzelf!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aaron1992
Global Moderator
Wereldheerser

I'm here with my u.f.o...you with your car?
Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 06, 2009, 15:58:10. » |
|
Geinig, alleen zie ik de ''wat minder mooie'' creaties van mn pa tussen de mijne staan. Dat is wel jammer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snateraar
Hoofd van stam

Ik ben een Sporofiel
Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 06, 2009, 21:05:54. » |
|
Geinig, alleen zie ik de ''wat minder mooie'' creaties van mn pa tussen de mijne staan. Dat is wel jammer.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
bella
Groter wezen

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 13, 2009, 15:54:24. » |
|
mmm....mijn pa speelt geen spore..wel runescape, warcraft aoe3(eigenlijk alle versies maar het meeste 3) GTA, en ook heel erg vaak bejaarde schietspellen (met graphics zo slecht dat je je afvraagt of pacman misschien niet mooier was)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aaron1992
Global Moderator
Wereldheerser

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 13, 2009, 17:49:04. » |
|
Graphics zijn niet alles Bella  Ik speel bijvoorbeeld Aliens vs Predator nog wel eens (199...ergens in 1990/1999).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bella
Groter wezen

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 14, 2009, 08:40:10. » |
|
ach... ik bedoel alleen hoe oud die spelletjes zijn... het zijn schietspel dingen...en daar houd ik niet van(one person shooter dingen) maar hij blijkbaar wel...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snateraar
Hoofd van stam

Ik ben een Sporofiel
Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 14, 2009, 11:56:27. » |
|
ach... ik bedoel alleen hoe oud die spelletjes zijn... het zijn schietspel dingen...en daar houd ik niet van(one person shooter dingen) maar hij blijkbaar wel...
En ik speel nog heel vaak spelletjes uit 1983,als Mario Land 1 etc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aaron1992
Global Moderator
Wereldheerser

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 14, 2009, 12:23:36. » |
|
Retro/old school is back!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bella
Groter wezen

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 15, 2009, 08:32:48. » |
|
 niet bij iedereen hoor!
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 15, 2009, 08:42:18. door bella »
|
|
|
|
|
Snateraar
Hoofd van stam

Ik ben een Sporofiel
Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 15, 2009, 12:54:02. » |
|
 niet bij iedereen hoor! En ik speel ook nog steeds Simcity 2000, net als Transport Tycoon, enz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bella
Groter wezen

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 16, 2009, 08:01:41. » |
|
nope ik allemaal niets van dat. maar miss komt dat omdat ik TOEN nog geen computer/ computerspelletjes etc. had  mijn ouders vonden het maar niks, toen keek ik liever TV of speelde ik met lego (ja ik was een gigantische lego-fan, ik vind lego opzich nog wel leuk... maar het is stukke minder  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snateraar
Hoofd van stam

Ik ben een Sporofiel
Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 16, 2009, 10:02:34. » |
|
nope ik allemaal niets van dat. maar miss komt dat omdat ik TOEN nog geen computer/ computerspelletjes etc. had  mijn ouders vonden het maar niks, toen keek ik liever TV of speelde ik met lego (ja ik was een gigantische lego-fan, ik vind lego opzich nog wel leuk... maar het is stukke minder  ) Bij mij juist het tegenovergestelde, toen ik 9 was had ik al een stuk of 12 computers op mijn kamer staan die ik gerepareerd en geherinstalleerd had.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aaron1992
Global Moderator
Wereldheerser

Bekijk profiel
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Juli 16, 2009, 11:05:07. » |
|
Een gast van 9 die zelf een pc kan herinstalleren? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|